samedi, avril 13, 2019

Posted by Guillaume On samedi, avril 13, 2019

Salut ! Hi ! 

Avril 2018, Facebook, je navigue sans but sur mon mur d'actualités... Et, je tombe nez à nez avec ça :
April 2018, Facebook, I'm browsing aimlessly on my news feed.... And, I come face to face with this:


Je cite / I quote :
The last one , for Hirelings of Asura #Kickstarter 26th April designed by Adrian Prado, sculpted by Joaquin Palacios and soon painted by me Sergio Calvo Rubio

WTF! Quoi, il y en a d’autres en plus ?! Mon cœur s'emballe. Je scroll le plus vite possible et là... Claquage de rétine ! Je tombe sur les 4 chefs-d'oeuvre de Hirelings of Asura par Sergio Calvo (designés par Adrian Prado et sculptés par Joaquin Palacios). 5 minutes plus tard, je deviens le 91ème backer de ce fantastique Kickstarter !! Ma journée est comblée.
WTF! What, there's more of them?! My heart is running wild. I scroll as fast as I can and now.... Retinal failure! I find the 4 masterpieces of Hirelings of Asura by Sergio Calvo (designed by Adrian Prado and sculpted by Joaquin Palacios). 5 minutes later, I become the 91st backer of this fantastic Kickstarter! My day is over.

Avril 2019, je reçois dans ma boite aux lettres mon précieux pledge !! La qualité est-elle au rendez-vous ? OUIIIIIIII ! On est sur du lourd, du très lourd ! Quasi aucune ligne de moulage, aucune bulle, des finitions chirurgicales avec des détails magnifiques ! Les figurines sont énormes avec 2 options (têtes, armes, bras) à chaque fois. Bref assez de blabla, place aux photos !
April 2019, I receive in my mailbox my precious pledge! Is the quality high? YEEEEESSS ! We're on to something big, something very big! Almost no molding lines, no bubbles, surgical finishes with beautiful details! The figurines are huge with 2 options (heads, weapons, arms) each time. Enough blah, blah, it's time for pictures! 

Maou

Options : 2 bâtons / 2 sticks


Akurei

Options : 2 visages / 2 faces



Tsukigoro

Options : 2 bras / 2 arms


L'épée de Tsukirogo et le bâton de Akurei sont un peu tordus mais rien de grave... Un peu d'eau chaude ou un coup de sèche cheveux et ni vu ni connu.
Tsukirogo's sword and Akurei's stick are a little bent but nothing serious.... A little hot water or a blow dryer and it's fixed.

 Kijin 

Options : 2 têtes / 2 heads


Kijin est la plus grosse des 4 personnes. C'est du 80 mm. Regardez le à côté d'un stormcast Shadespire... Énorme !!!
Kijin is the biggest of the 4 characters. It's 80 mm. Look at him next to a Shadespire stormcast.... It's uge!!!!!


Encore merci à Sergio, Adrian et Joaquin !! Vous avez fait un travail de fou ! J'ai hâte de poser mes pinceaux dessus !! Un display des 4 pour la world expo ???! Qui sait :)
Thanks again to Sergio, Adrian and Joaquin! You did a crazy job! I can't wait to put my brushes on it! A display with the 4 characters for the world expo????!! Who knows :)

0 commentaires :

Enregistrer un commentaire